სოციალური მედიამარკეტინგის კურსი სტუდენტებისთვის

გრიგოლ რობაქიძის სახელობის
უნივერსიტეტი


სოციალური მედიამარკეტინგის კურსი სტუდენტებისთვის

სოციალური მედია დღეს კომუნიკაციის ყველაზე ეფექტური ინტერნეტინსტრუმენტია. რამდენად ფლობს და სწორად მართავს ამ ინსტრუმენტის განუსაზღვრელ შესაძლებლობებს ახალგაზრდობა, განპირობებულია საქმის წარმატება.

 

უნივერსიტეტის ფინანსური მხარდაჭერით, გრუნის სტუდენტ-სტაჟიორებმა: მარიამ ფაცაციამ და ვახო ბაბუნაშვილმა, ასევე, სტრატეგიული განვითარებისა და მარკეტინგული კვლევის სამსახურის სპეციალისტმა დავით თარაშვილმა, დაასრულეს ქართულ - კანადური საგანმანათლებლო ცენტრის სოციალური მედიამარკეტინგის კურსი.

 

მედიაკურსის ფარგლებში მათ შეისწავლეს:

  • ფეისბუქ გვერდის შექმნა, გაფორმება და ოპტიმიზაცია;
  • კონკურენტების ანალიზი;
  • ეფექტური რეკლამის შექმნა და ანალიზი;
  • პოტენციური კლიენტების სეგმენტაცია;
  • სოციალური მედიამარკეტინგული სტრატეგიის შექმნა.

 

სამივე ახალგაზრდა აქტიურადაა ჩართული უნივერსიტეტისა და მისი სხვადასხვა სკოლის ფეისბუკგვერდის მართვაში.

 

ქართულ -კანადური საგანმანათლებლო ტრენინგცენტრი 10 წელზე მეტია წარმატებულად ოპერირებს ქართულ ბაზარზე.