გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტში მარკეტინგული იდეების კონკურსი - “გრუნის კრეატივი“, დასრულდა.
კონკურსის მიზანი იყო, უნივერსიტეტის პოპულარიზაციის მიზნით, კრეატიული მარკეტინგული კომპანიის იდეების მომზადება და წარმოდგენა.
საკონკურსო კომისიამ გამოარჩია სამი სტუდენტი, რომელთაც სერტიფიკატები გადასცა რექტორის მოადგილემ სამეცნიერო-კვლევითი მიმართულებით, ვახტანგ ჭარაიამ.
გამარჯვებული იდეების განხორციელება დაფინანსდება უნივერსიტეტის მიერ. პირველ ადგილზე გასულ გუნდს, მაკო ნანეტაშვილისა და თათია თამაზაშვილის შემადგენლობით, გადაეცემა 1000 ლარი, ხოლო მეორეადგილოსან ანა ურუშაძეს - 500 ლარი.